Op woensdag 29 januari op het laatste moment opgegeven om de workshop Promotie te willen volgen.
Er werd in deze workshop door Kim Veenstra verschillend technieken uitgelegd en behandeld. O.a wat zegt een foto als je deze ziet, zit er een verhaal bij deze foto.Maar als er bij dezelfde foto een tekst zou staan, wat gebeurd er dan met de foto. Ook verschillende lettertypes zijn van belang, sommige zijn krachtig en andere brengen juist rust in je verhaal. Mooi om dat te weten het kan zo maar gebeuren dat niemand je verhaal leest wegens het lettertype wat je hebt gebruikt.Dat geldt ook op de opmaak van je flyer, een mooie foto en de juiste tekst zal in de smaak vallen. Net zo belangrijk is de koptekst, om de aandacht te trekken van je flyer.
Er werd aan de deelnemers gevraagd om een kort stukje tekst te schrijven waarin je jouw vereniging of activiteit promoot. Waarom is je vereniging zo belangrijk of juist waarom is die activiteit die je wilt gaan uitvoeren zo belangrijk.Daarna werd er gevraagd om op een groot vel een collage te maken ter ondersteuning van je verhaal, lekker plakken en knippen. Ik zal jullie mijn plakwerk maar besparen.
Het was allemaal reuze spannend en zeer leerzaam. We kregen te horen dat er nog andere workshops zullen volgen. Kijk op de site van fijnjetezien.nl voor meer workshops en cursussen.